Autorka s tatínkem |
O chlupaté nohy jsem nejdříve psala Ježíškovi. A také o čurací mrkačku a staršího bráchu. Jenže Ježíšek to tenkrát nějak popletl. Místo bráchy a čurací mrkačky mi přinesl počuranou ségru – ještě k tomu mladší. A na chlupaté nohy pro všelijaké svetříky a kabátky docela zapomněl.A tak jsem si jednou postěžovala přímo tátovi. Dodnes si na ten večer pamatuji.
Maminka zrovna servírovala špenát. Vždycky o něm říkala, že mi břicho neprovrtá. Ovšem může-li nějaké jídlo břicho provrtat, bylo jasné, že to musí být právě tenhle odporný zelený žabinec.
I tentokrát jsem se chystala večeři znechuceně odstrčit, když tatínek se pustil do špenátu. A směrem k mamince jen tak mimochodem poznamenal, že už se vůbec nediví, proč po něm nemám chlupaté nohy. Vždyť nejím špenát! A právě po něm chlupaté nohy děsně rostou!
A tak jsem se dala s velkým sebezapřením do jídla.
I když jsem cítila, jak mám břicho na cimpr campr provrtané, šla jsem si ještě přidat. Ačkoliv se mi žaludek naruby obracel, od té doby jsem se náruživě cpala špenátem.
A věřte tomu, nebo ne, táta měl pravdu. Skutečně mám po něm strašně chlupaté nohy.
Jenže teď už mi to tak skvělé nepřipadá. Upřímně řečeno, je to dost děsné!
Řeknete si: táta za to nemůže, i jiné ženské mají chlupaté nohy. Mimochodem i moje ségra je má. Jenže to je právě to. Ona se nemusela celé mládí ládovat špenátem.
Autorka se sestrou |