Lví král Primus měl tři syny. Nejstarší, princ Diamond, byl rozený bojovník. Prostřední syn Gold měl rád celý den jen samé dovádění se lvicemi ze smečky. Nejmladší se jmenoval Titan a otec ho stále zaučoval do tajů života šelmy.
Nastal den, kdy král Primus odešel z našeho světa, a bylo potřeba zvolit nového následníka trůnu. Rada starších lvů určila, že o novém králi rozhodne souboj na život a na smrt!
A jak už to tak bývá, všechny šelmy fandily nejstaršímu a nejsilnějšímu princi. Los určil první dva lvy pro souboj. Diamonda a Golda. Bojovník proti poflakovači.
A tak se Diamond vrhl po Goldovi a oba se skutečně rvali na život a na smrt. Minuty ubíhaly a všude stříkala krev a na zem dopadaly kusy masa i se srstí. Gold uhryzl Diamondovi ucho a ten mu zase prokousl stehno na zadní tlapě. Naprosto vyčerpaný Diamond nakonec porazil Golda.
Nyní byl čas druhého souboje. Nejstaršího a nejmladšího prince. Diamond skočil Titanovi po krku. Jenže co se nestalo. Mrštný Titan se prohnul v zádech jako luk a doslova přeletěl nad hlavou nejstaršího bratra a zakousnul se mu do hrdla. Svou mohutnou vahou mu stačilo jedenkrát škubnout a bylo po nejstarším bratrovi.
Diamond totiž ve své zaslepenosti, jak je dokonalý, nevěděl, že Titan po večerech tajně cvičí jógu.
Poučení: Pokud jsi z královské rodiny, tak se modli, ať král žije věčně.