Mladý samotářský lev Cézar to zpovzdálí pozoroval a říkal si, ta Elsa je ale šikovná, tak se snaží Hektorovi zalíbit, ale on si ji nevšímá. Když se Elsa chystala na lov gazel, pomohl jí ulovit nemocné mládě a řekl: "Proč to nosíš Hektorovi, který si toho neváží a ignoruje Tě. Pojď se mnou, založíme si vlastní smečku. Vykašli se na Hektora. Už dlouho se mi líbíš, s lovem Ti budu pomáhat."
Elsa byla překvapená a nesouhlasila, Cézar byl přeci jen trochu samotářský podivín. Hektor se určitě změní a začne si jí vážit, když pro něj dělá první poslední, pomyslela si. Je to přeci jen šéf smečky a idol, kterého všichni obdivují.
Pak ale Cézar Elsu zachránil, když ji varoval před lovci lvů. Hektor a ostatní lvice jeho varování nevěřili a smáli se mu, že je to laciný trik, jak na sebe upozornit. Elsa byla také skeptická, ale řekla si, že dá Cézarovi šanci: zkusí mu věřit a když tak se vrátí do Hektorovy smečky. Utekla s Cézarem a schovali se v jeskyni. Lovci je nenašli, zato Hektora ano - je teď s Pamelou vycpaný v muzeu, kde ho návštěvníci obdivují jako krále zvířat. Ostatní lvice se štěstím lovcům unikly a přidaly se k jiné smečce. Elsa a Cézar jsou spolu a žijí spokojeně i se svými lvíčaty.
Poučení: Nemá smysl usilovat o lásku někoho, kdo o ni nestojí. Někdy je lepší změna. Aneb i někteří sebejistí alfa samci mohou dopadnout špatně.