Foto: Tomáš Kučera |
Letos to musím udělat jinak – pojedu se někam „vyklidnit“, a tak odjíždím do Maroka.
Je pondělí, snídám sám v bytě mého Marockého kamaráda, otevírám počítač, vidím facebookovou výzvu a rozhodnu se odepsat.
„Ahoj Deniso a další cestovní nomádi, zdraví vás všechny Tomáš - obyčejný kluk z vesnice, ale nyní skrytý v jedné marocké.“
Jsem rád, že jsem byl přijat do této facebook skupiny a velké díky, ba přímo SLÁVA, že při tomto pondělí přišla výzva, abych se představil a mohl o sobě něco napsat, což mě donutilo k malému zamyšlení. Na úvod musím přiznat, že jsem nestihl prostudovat veškeré informace, videa, podcasty, které by mě nyní mohli zajímat a inspirovat.
Nejdříve jsem chtěl poslat jen svůj odkaz na web, ale při hlubším zamyšlení mě napadla jedna "moje wow" myšlenka, kterou musím dnes sdílet a budu rád, pokud pomůže i někomu dalšímu.
Narazil jsem na jedno vaše video, kde jsem si uvědomil, že jsem jeden z těch, který více hledají a zkoumají, proč a co bych mohl udělat lépe. Nebo jak se ještě v něčem zlepšit, atd. - než abych se pustil do "své" vlastní práce (myslím tím, kterou mám a potřebuji udělat).
A tu práci, na kterou nyní nestačím nebo neumím dostatečně dobře, přenechal jiným nebo odložil, až přijde vhodná doba.
Foto: Tomáš Kučera |
Pro mě je to nyní hodně, protože moje motivace byla vlastně nutnost: trochu si odpočinout, shodit ze sebe stres z posledních měsíců, který jsem si dělal tak trochu sám na sebe a hlavně utřídit myšlenky, čemu bych se mohl v nejbližší budoucnosti prvořadě věnovat.
Tak jsem právě v Maroku hlavně za windsurfingem, v malé vesničce, kde nic moc kromě oceánu není – taková díra po granátu s velkou vodou – tedy oceán, vlny a vítr, který je moje velká vášeň a mentální odpočinek k tomu.
O naší práci se nyní rozepisovat nebudu a místo toho na závěr vložím odkaz na svůj web, kde můžete najít základní informace.
Závěrem musím říct, že vše se dá opravdu zvládnout, jen musí být chuť a cíl, chcete-li motivace.
Jo a pro ty, co by chtěli mít "výmluvu" nebo „námitku“: “to se mu to jezdí, když je sám“, tak dodávám: „Já mám také rodinu, báječnou ženu, dva super kluky a jejich psí ségru, hypotéku, firmu, kancelář, leasing na auto a nemoce se nám také úplně nevyhýbají.