Ještě v devadesátých letech jsem byl i přes svá čtyři vozíčkářská kolečka navíc pohodový, usměvavý, optimisticky naladěný kluk. Změnil jsem se až pod tíhou několika na sobě nezávislých událostí. Začalo to v mých sedmnácti letech, kdy někteří mí příbuzní a kamarádi dokončili základní školu a já jsem si uvědomil, že už nikdy nic nebude jako dřív. Do té doby náš dům fungoval jako „průchoďák“ - každou chvíli u nás někdo byl. Během roku i o prázdninách. Ale teď…?!
Také narození dětí mnoha mým blízkým, s nimiž jsem vyrůstal, mi bolestně připomnělo fakt, že nikdy sám mít přítelkyni, ani děti nebudu.
Vlci na Broumovsku opět zaútočili
„Několik hodin po útoku vlků jsme společně s chovatelem mapovali stav pastevního areálu. Uzavřený pastevní areál byl zabezpečen funkčním elektrickým ohradníkem s několika dráty. I přes ochranu elektrickým proudem bylo toto opatření vlky překonáno,“ popsal Kamil Zahradník z Lesnicko dřevařského vzdělávacího institutu.
Vlci na Broumovsku opět zaútočili
„Několik hodin po útoku vlků jsme společně s chovatelem mapovali stav pastevního areálu. Uzavřený pastevní areál byl zabezpečen funkčním elektrickým ohradníkem s několika dráty. I přes ochranu elektrickým proudem bylo toto opatření vlky překonáno,“ popsal Kamil Zahradník z Lesnicko dřevařského vzdělávacího institutu.