Vybírám obrázky, kde je její první úsměv, první návštěva, botičky, zuby, a najednou slyším z televize: "Umřel bubeník skupiny Rolling Stones." A hned pouštějí jejich nejslavnější píseň Satisfaction. A už mám i snímek do alba s názvem "Můj první koncert - to jsem byla ještě u mámy v bříšku".
Prohledávám alba v počítači a nacházím fotky a videa. Pouštím si vše, co jsem ten večer na koncertu na Letné pořídila. S obdivem sleduji jejich neskutečnou vitalitu a životní náboj.
Obrázek už se tiskne a já doufám, že třeba na jeho základě dcera jednou pochopí, proč se říká, že legendy neumírají...
Původní verze:
Připravuji pro naši dceru album fotek, aby až vyroste, a bude z ní maminka jako já, mohla porovnávat fotky, komu jsou její dcera nebo syn podobní. Vybírám fotky, kde je její první úsměv, první návštěva, botičky, zuby, a najednou slyším z televize, že umřel bubeník skupiny Rolling Stones a hned jejich nejslavnější píseň Satisfaction. A už mám i fotku do alba s názvem "můj první koncert, to jsem byla ještě u mámy v bříšku". Prohledávám alba v počítači a nacházím fotky a videa a pouštím si vše, co jsem ten večer na jejich koncertu na Letné pořídila. S obdivem sleduji jejich neskutečnou vitalitu a životní náboj. Fotka už se tiskne a já doufám, že třeba na základě této fotografie dcera pochopí, proč se říká, že legendy neumírají.