Za modelkou, která nastoupí se zavírají dveře tramvaje a jen letmým pohledem zkontroluje ty dvě, co tam čekají na další spoj.
"Ta určitě nedržela hadr v ruce. Vidělas´ ty dlouhý nehty? S těma se pracovat doma nedá. Bůh ví, jestli si s tímhle dokáže utřít zadek."
"Fuj, vy jste nechutná. Za mě měla hezkou barvu laku. Určitě ale drží dietu, aby takhle vypadala. Kdybych neměla tolik učení, budu víc cvičit a figuru budu mít jako ona. Kdybych tak nemusela chodit do školy."
"Do školy, do školy. Mě taky učení nebavilo. Nikdy. Když takhle uklízím celý den ty kanceláře a meju špinavý hrnky po manažerech, který si ani nevyhodí pytli od čaje do koše, si říkám, že jsem se možná měla donutit k tomu učení. Hele ale dneska jsem si udělal radost.. Koukni na mop."
"No, pěknej. Je modrej jako ty její nehty. Jé, už mi to jede. Tak na shledanou."
"Do školy, do školy. Mě taky učení nebavilo. Nikdy. Když takhle uklízím celý den ty kanceláře a meju špinavý hrnky po manažerech, který si ani nevyhodí pytli od čaje do koše, si říkám, že jsem se možná měla donutit k tomu učení. Hele ale dneska jsem si udělal radost.. Koukni na mop."
"No, pěknej. Je modrej jako ty její nehty. Jé, už mi to jede. Tak na shledanou."
Zadání: Vymyslete si tři postavy rozdílného charakteru, které jsou spolu na tramvajové stanici. Jedna z nich nastoupí, odjede a zbylé dvě ji v dialogu komentují.